Škoda Fabia 1,4 druhy motorů

Druhy motorů 1,4 a rozdíly ve Škody Fabii 1,4 44kW a 50kW.

1,4 motor, 44kW (60PS)
AZE (Od 04/00 do 03/03)
výfuk standard: EU 2
Oxygen Sensor: 1
katalyzátor: 1-cesta
zapalování a vstřikování: Siemens Simos 3 PB

AZF (Od 04/00 do 03/03)
výfuk standard: EU 3
Oxygen Sensor: 2
Catalyst: 2 trojcestný
zapalování a vstřikování: Siemens Simos 3 PA

V obou zapalovací svíčky Brisk DR 15 TC, elektroda rozteč 0,8 mm, vyměňte každý 60tisíc km.

1.4 motor 50kW (68HP)
AME (z 08/99 - 04/03)
výfuk standard: EU 2
Oxygen Sensor: 1
katalyzátor: 1-cesta
zapalování a vstřikování: Siemens Simos 3 PB

ATZ (od 11/99 do 07/00)
výfuk standard: EU 4
Oxygen Sensor: 2
Catalyst: 2 trojcestný
zapalování a vstřikování: Siemens Simos 3 PA

AQW (Od 08/00 do 03/03)
výfuk standard: EU 4
Oxygen Sensor: 2
Catalyst: 2 trojcestný
zapalování a vstřikování: Siemens Simos 3 PA

Zapalovací svíčky Champion jiskra RC - 89 FYC, elektroda rozteč 0,8 mm, měnit každých 60tisíc km.

* Jiné vačkové hřídele
* Spojka průměr kotouče 190 mm, stejné
* Stejná převodovka MQ 150 002 G (do 150 Nm točivého momentu) EMH (08/99 - 05/00), FCM (06/00 - 08/00) a FNK (09/00 ->)
* Vzduchový filtr je stejný ve všech motorech

68HP motor - maximální kroutící moment (MMO) 120Nm při 2500 ot / min
60PS motor - maximální točivý moment 118Nm při 2600 ot / min

charakteristika motorů 1,4

Tags: 

Škoda Fabia bazar

© 2011 - 2022 Copyright Jan Vosátka. Kontakt, reklama: admin@fabiaauto.cz

Tato stránka používá cookies za účelem optimalizace efektivního poskytování služeb. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. POKUD S TÍM NESOUHLASÍTE TENTO WEB NEPOUŽÍVEJTE! Další informace